top of page

Salgsvilkår

Betaling 

Det tilbys sikker betaling med Stripe, Klarna og VIPPS

Selger

Lasse Liten AS

Jernbanegata 5

2821 Gjøvik

Org.nr: 980 226 689

E-post: post@lasseliten.no 

Telefon: +47 61 10 21 00

Kjøper

Personen som er registrert som kjøper i bestillingen. 

Priser og merverdiavgift 

Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift. 

Frakt 

Alle kjøp på/ved Lasse Liten, med adresse til den avdeling du bestiller på avhentes lokalt på stedet, frakt er derfor ikke relevant. 

Avbestilling 

Mer enn 10 dager før = kostnadsfri avbestilling

Mer enn 3 dager før = belastes 50 % av salgssum

Mindre enn 3 dager før = belastes 100 % av salgssum 

Retur av cateringsutstyr

Cateringutstyr, kasser og porselen leveres tilbake til oss i løpet av  2-3 dager.

Manglende tilbakelevering vil bli fakturert med 1500,- kroner.

Vi kan hente tilbake porselen og utstyr på leveringsadressen for 500,- kroner.

(individuell prising for adresser uten for Gjøvik sentrum)

Betalingsvilkår 

Du kan bruke VISA/Mastercard, Klarna og Vipps når du handler. 

Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selger til kjøper.

Dersom Kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Personopplysninger 

Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Lasse Liten AS vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke. 

Kortinformasjon 

Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Stripe, Klarna og VIPPS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. 

Reklamasjon 

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi selger skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven). 

Angrerett 

Kontakt Lasse Liten AS på e-post: post@lasseliten.no ved spørsmål rundt angrerett.

Uavhentede varer 

Varer som ikke blir hentet på utleveringssted på Lasse Liten, med adresse til den avdeling du bestiller på blir belastet med bestilt beløp. 

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.  Lasse Liten AS vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.

Salgsvilkår
bottom of page